חוקי הבית של הקמפיין

Go down

חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Weaver on Sat Mar 31, 2018 5:38 pm

נשתדל לאסוף פה את חוקי הבית שלנו!
אם אנחנו שוכחים/מפספסים משהו אז אנא תרשמו לנו ונוסיף אותם

נקודות הניסיון:
את נקודות הניסיון תקבלו בחלוקה דו-חודשית הפועלת כך:
חלוקה לאחר משחק חי:
משחק חי - 1               משחק פורום - 1               משחק שולחני - 1

חלוקה לפני משחק חי:
משחק פורום - 1          משחק שולחני - 1

נקודות ניסיון ינתנו על תרומה למשחק בדרכים שונות כהוקרת המנחים לשחקנים
נקודות ניסיון לא ינתנו לשחקן אשר לא דאג להסדיר תשלום במשחק החי לטובת הקמפיין

כמו כן, כאשר דמות תגיע ל100 נקודות ניסיון לטובת התקדמות כוללת של הקמפיין תחל עליה האטה והיא תקבל פחות נק"נ, כאשר דמות תגיע ל200 נק"נ היא תחווה האטה שנייה.

איסור:
אנו המנחים אוסרים בקמפיין קווי עלילה אינהרנטיים של האראנו. אם הרולפליי והסיפור יוצרים את זה -אולי-. אבל ברמת העיקרון והמעשים לא נאפשר קווים שמובילים לאחד. ועל כן החיסרון Harano prone אסור.
אסור להוציא כוח רצון לטובת הגילגולי מעבר.

זעם:
זעם יתגלגל בכל שימוש בו, וזאת כיוון שהמשחק והאלמנט של הזעם מהווה פאקטור משמעותי ובלתי-נפרד מהדמויות ומהעולם של Werewolf The Apocalypse. ואנו מעוניינים לחזק את הת'מה העצבנית הזו.

קוביות:
כאשר בגילגול הקוביה מתקבלת תוצאה של 10, אנו נגלגל פעם אחת נוספת את הקוביה. לבעלי התמחות, אם יוצא 10 באיזור ההתמחות ה10 נחשב 2 הצלחות אוטומטית.
כמו כן, בעת גילגול קוביות - כאשר יוצא 1, הוא יבטל את ההצלחה הגבוהה ביותר.
בוטץ' נגרם כאשר אין הצלחות ועדיין יש לפחות קוביה אחת המורה על 1, גם אם היו הצלחות שהתבטלו בגלגול.

כל הדמויות יודעות אוטומטית עברית ואת שפת האם שלהם, אף דמות לא מגיעה ללא יכולת דיבור עברית. (ואין צורך לקנות 'שפות' עבור זה)


נערך לאחרונה על-ידי Weaver בתאריך Thu May 17, 2018 12:24 am, סך-הכל נערך פעם אחת
avatar
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 943
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Gaia on Sun Apr 22, 2018 9:38 pm

חוקי יצירה (craft)

חוקי היצירה הם נסיוניים ועלולים להשתנות

בסיס:
יצירת חפצים כלשהם תתבטא ע"י גלגול יצירה+תכונה מתאימה (ברירת מחדל היא תבונה).
המנחה קובע כמות הצלחות נדרשת (מינימום 3) וכמות זמן שהחפץ לוקח ליצור.
אחרי שזה נקבע, בסוף אותו יום עבודה מבצעים את הגלגול - דירוג קושי 8 אם אין לך את היכולת 'יצירה', דירוג קושי 7 בלי התמחות, דירוג קושי 6 עם התמחות - כשכל הצלחה עם התמחות בתחום (נגיד, שריונות קלים) שווה 2 הצלחות אוטומטית, וכל גלגול עם התמחות בחומר שווה שתיים אם היא תשע או עשר אוטומטית. עשר בלי התמחות לא מגולגל שוב.
אם אין לך את הכישור 'מלאכה', אחת ההצלחות מבוטלת מהגלגול.
לאחר הגלגול נקבעות התוצאות לעתיד:
אם הגלגול השתווה לכמות ההצלחות הנדרשת בדיוק, החפץ מושלם אחרי כמות הזמן שנקבעה מראש.
אם הגלגול עבר את כמות ההצלחות הנדרשת, אפשר להוציא 2-4 הצלחות עודפות על 'יופי' של החפץ, או לחילופין לזרז את התהליך (אפשר גם וגם.)

אם הגלגול לא הגיע לכמות ההצלחות הנדרשת:
ככל שכמות ההצלחות קרובה יותר להצלחה, ככה הכישלון מוקדם יותר בתהליך (ככה שפחות זמן מבוזבז)
אם אין אף הצלחה, אז הכישלון ממש בסוף התהליך - בטעות שפכת חומר מכלה על השריון, נפלת על פסלון הזכוכית והוא נשבר.
אם יש בוטצ' יש נפגעים בתהליך הזה (נגיד, נפלת על פסלון הזכוכית והוא חתך אותך.).

כפל התמחויות:
התמחויות חופפות! בצורה כזו:אם יש לך התמחות גם בחומר וגם בתחום, הצלחה 6-8 היא כפולה, אבל תשע ועשר היא משולשת.
אפשרי לקחת גם הצלחות אוטומטיות בצורה הבאה:
אם יש לך כפל התמחויות (נניח, עור ושריונות קלים) אפשרי לקחת כמות הצלחות אוטומטית ששווה לדירוג היצירה -1, כפול 2.
(אם יש לך 5 יצירה, אז אפשר תמיד להחליט שיש לך 8 הצלחות במקום לגלגל כי סופר פרו.)

מכאניקת עזרה:
כשיותר מגארו אחד עובדים על אותו החפץ, התהליך מזורז במקרה של פרויקטים שלוקחים הרבה זמן.
(נניח לבנות סירה זה פרויקט שלוקח זמן - אם מישהו עוזר לך, לוקח פחות זמן - אם למי שעוזר לך יש התמחות, אז לוקח עוד פחות זמן.)


הגבלות הגיוניות נכנסות בכל שלב ונתונות להחלטת מנחה. לא הגיוני ששתי גארו ביחד יעבדו על פסלון עץ קטן למשל.

שימו לב שבניגוד לספר, אצלנו מקבלים התמחות רק מיצירה 2 ולא מיצירה 1 -
יצירה 1 מאפשרת לך לגלגול טוב יותר, ורמה 2 מאפשרת לך גלגול טוב עוד יותר (חוץ מזה שזה קוביה יותר)

מלאכה עילאית -

כאשר דמות מגיעה לרמה חמש ביצירה, אחת מהתמחויות התחום שלה הופכת 'להתמחות-על' - בגלגולים עם מספיק הצלחות נוספות, נפתחות בפניה אפשרויות מופלאות, כגון הורדת מחסרי זריזות משריונות, העלאת דיוק של רובים, ועוד.
avatar
Gaia
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 268
Join date : 16.10.17
מיקום : like....everywhere

חזרה למעלה Go down

Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Gaia on Tue May 01, 2018 1:39 pm

חוקי לימוד ולמידת טקסים
ככל, חוקי לימוד הטקסים הם לפי הנרשם בספר הבסיס בו אנו משתמשים.
לימוד של טקס נחשב כיום עבודה ארוך, ואף אחד אינטנסיבי בשל כך שהוא מאמץ לא רק את הגוף והראש, אלא גם את הרוח.
זו אחת מהסיבות לכך שטקסים נלמדים לאורך פרקי זמן ממושכים ולא על גבי ימים ספורים.
מרבית מן הדמויות לא יוכלו לעסוק בפעולות מאמצות וממושכות אחרות (כמו מלאכה או לימוד/למידת טקס נוסף) במשך אותו הזמן ולא יוכלו ללמד וללמוד יותר מטקס אחד כל פעם. (ישנם חריגים לכלל זה).
כמו תמיד, צוות המנחים מעודד אתכם לתאר ואף להפוך את לימוד ולמידת הטקסים לרולפליי איכותי ומהנה בשבילכם, בעיקר כשזה נעשה במקומות בהן דמויות אחרות יוכלו להיחשף לאינטרקציה. תהנו!
avatar
Gaia
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 268
Join date : 16.10.17
מיקום : like....everywhere

חזרה למעלה Go down

Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Wyld on Mon Jul 09, 2018 1:29 pm

רינאון קבוע של דמות אשר הגיעה לבגרות, מתאפס, ברגע שדמות מוכרזת בוגר. כלומר, כלל הנקודות השחורות שדמות צברה מתאפסות.
במידה והיו נקודות זמניות, הנ"ל יתאפסו גם כן,
אך במידה ויש סיפור משמעותי מהמעמד הקודם, ניתן לשמור לדמות עד 3 נקודות זמניות שיישארו להמשך, כלומר למשל:
גארו צעיר אשר השתתף בטקס הקמת קיירן חדש, ושרד את הטקס, יוכל להישאר עם עד 3 נקודות זמניות בגלורי או הונור

במידה ודמות עלתה מעמד כאשר יש לה מינוס בנקודות זמניות, המינוס נשאר גם לאחר שעלתה מעמד.
תיאורג צעיר אשר עלה מעמד לבוגר, ויש לו -5 הונור זמני, יישאר איתן אל המעמד הבא.

בוגר לבכיר ומעלה
והילך
avatar
Wyld
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1529
Join date : 15.10.17
מיקום : על הראש של הליוס

http://garou.forumhebrew.com

חזרה למעלה Go down

Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Weaver on Fri Sep 28, 2018 2:06 pm

עידכונים מישיבת המנחים שנעשתה ב22.9:

הוספת מדרג זיהום תולע וביסוס מכאני אשר לא קיים בספר*
זיהום תולע יצטבר בסקאלה המקבילה למדרג הזעם, מ- 1 עד 10.
כל נקודת זיהום מהווה קוביה נוספת לגלגולי פרנזי.
כאשר דמות מגיעה לדירוג זיהום+זעם קבוע (של אותה דמות) של 10, היא מקבלת את הtaint הראשון שלה. כל 3 רמות מעבר מעניקות taint נוסף (או יחזק את הtaint הנוכחי).
הזיהום נחשב בנוסף לזעם הזמני של הדמות כנגד מתנות כמו מגע האם.
כאשר דמות נכנסת לרימיינג אקטיב תחת זיהום תולע היא תקבל צלקת קרב עם עיוות תולע, כלומר צלקת מכוערת יותר שלרוב ההגבלות שהיא מעניקה יהיו חמורות יותר מצלקת רגילה.

טאלנים ופ'טישים
ככלל, מעתה ועד להחלטה אחרת בנושא, הטאלנים המאושרים ליצירה יהיו הטאלנים הרשומים בספר הבסיס. כל חריגה מהרשימה הזו דורשת אישור של מנחי העל.
זה אומר שטאלנים המחקים השפעה של מתנות יחדלו מלהתקיים.
קובץ של טאלנים מאושרים ישוחרר למנחי הלהקות, ועם הזמן יוכלו להתווסף אליו טאלנים אחרים הרשומים בספרים אחרים המאושרים על ידי ההנחייה (כלל אצבע- ספרים של מהדורת ה- 20).
רמת טאלן מקסימאלית אותו יכול ליצור דמות היא מעמד+1 ככלל אצבע
איכות והשקעה בכלי נשוא טקס הקשירה ישפיעו על תוצאות הטקס, לטוב ולרע, כמו גם התאמתו לרוח אותה מנסים לקשור.
הנרתיק של גרינפינגרס- לשים לב לדברי כסף- עמ' 259 בספר הבסיס.

מתנות
jam weapon: מתנת jam weapon של ילדי גאיה גורמת לנשקים לעשות bashing damage. רובים בכל זאת לא ירו אך יהיה אפשר להרביץ איתם.
command the spirit*: מתנת פיקוד על רוח לא עובדת על רוח שרמתה גבוהה מג'אגלינג. בנוסף, המתנה לא עובדת על רוחות עוינות לתיאורג' (הנושא עדיין בדיון ולא נסגר הרמטית).

זעם* (חלק מן הנושאים בעץ זה עדיין בדיון, ועל כן דברים עשויים להתשנות)
ככלל, בדיקות כניסה לפרנזי יתבצעו בכל מקרה שבו ישנו גלגול זעם, השקעה של זעם או קבלת זעם.
בנוסף, ניתן להשתמש במתנות באותו התור שבו נעשה שימוש בזעם, כל עוד המתנות אינן דורשות נוסיס להפעלה, או מתנות אשר המנחה קובע כי יש סתירה בין השימוש בהן לבין זעם.

גלגולי הזעם יצטמצמו לכדי גילגול זעם בודד לסיבוב.
במקרה שבו לא נכנסת לפרנזי, ההצלחות נשארות 'ערות', ובכל נקודה בסיבוב שבה יש עניין הקשור/היה גורם לגלגול זעם שנית, אתה מוסיף הצלחה להצלחות שלך - כאשר אתה מגיע ל4 הצלחות אתה נכנס לפרנזי, אתה רשאי להוציא נקודת כוח רצון בכדי להימנע מהפרנזי (דבר אשר מהווה הפעולה שלך) במידה ועשית זאת, ההצלחות 'מתאפסות'.
בתחילת הסיבוב שאחריו, הגלגל חוזר, הקוביות ה'ערות' מתאפסות ויתקיים שוב גלגול זעם בודד כפי שצוין לעיל.

נוסיס
דרכי חידוש נוסיס- לפי הספר.

טקסים
טקס טיהור: בכדי לטהר רמת זיהום מעבר לשלישית נדרש להוציא נוסיס בשביל כל שלוש רמות נוספות, כמו כן בשביל כל פרט נוסף עוד נוסיס.

טקס הערת רוח: הרוחות מתעוררות לסצינה, בהשקעת נוסיס הזמן יגדל מסצינה ליום מיום לשבוע משבוע לחודש ומחודש לשנה.

טקס זימון: טקס זימון מחייב מִנחה, ללא מִנחה אף רוח לא תטרח לבוא. אם אין בנמצא מִנחה כלשהי, הרוח גם תקבל נוסיס באופן שהיא 'תעבד' כמִנחה (אם אין לה איך לקבל את זה ואם זה נעשה כלאחר יד - הרוח לא תעריך את המִנחה, על אף שתבוא).
avatar
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 943
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה by Weaver on Thu Nov 08, 2018 12:21 am

מתנות שאושרו תחת הקמפיין:

Wrath of the Empty Moon
Glasswalkers 1
Colloquially known as 'going terminator', some Glasswalkers use this gift to curb their bestial nature when hunting in the scabs - and avoid the attention those outbursts usually attract. However, the Wrath of the Empty Moon comes at a cost - the unerring tenacity with which a Garou works to accomplish his goals may wreak equal or greater havoc than a Garou at full frenzy. Additionally, the solid silver tint in a garou's eyes during this frenzy is unnaturally unnerving, and is considered by some Garou to be a sign of weaver taint. A weaver spirit teaches this gift.
System:
As an action, a Garou may activate this gift. Spending a point of willpower, he names a goal and a form to assume in case of Frenzy. If a Garou enters frenzy within an hour of activating the gift, the Garou may instead enter Empty Frenzy.
While in Empty Frenzy, a Garou assumes his pre-chosen form and attempts to complete his mission, acting with machine-like tenacity and disregard for property damage or unintended casualties – as long as they do not hinder his ability to complete his mission. A Garou may not communicate or express emotion in any way during this frenzy state, does not take his own safety into account, and, unless his Gnosis rating is higher or equal to his rage, does not account for his pack's safety and well-being. The Empty Frenzy ends when the Garou's mission is complete, or when he cannot perceive a direct way to advance it. A character whose mission becomes unachievable becomes destructive, using any tools at hand to cause as much destruction as they can for the remainder of the scene.
avatar
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 943
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חזרה למעלה


 
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה