חוקי הבית של הקמפיין

Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Sat Mar 31, 2018 5:38 pm

נשתדל לאסוף פה את חוקי הבית שלנו!
אם אנחנו שוכחים/מפספסים משהו אז אנא תרשמו לנו ונוסיף אותם

נקודות הניסיון:
את נקודות הניסיון תקבלו בחלוקה דו-חודשית הפועלת כך:
חלוקה לאחר משחק חי:
משחק חי - 1               משחק פורום - 1               משחק שולחני - 1

חלוקה לפני משחק חי:
משחק פורום - 1          משחק שולחני - 1

נקודות ניסיון ינתנו על תרומה למשחק בדרכים שונות כהוקרת המנחים לשחקנים
נקודות ניסיון לא ינתנו לשחקן אשר לא דאג להסדיר תשלום במשחק החי לטובת הקמפיין

כמו כן, כאשר דמות תגיע ל100 נקודות ניסיון לטובת התקדמות כוללת של הקמפיין תחל עליה האטה והיא תקבל פחות נק"נ, כאשר דמות תגיע ל200 נק"נ היא תחווה האטה שנייה.

איסור:
אנו המנחים אוסרים בקמפיין קווי עלילה אינהרנטיים של האראנו. אם הרולפליי והסיפור יוצרים את זה -אולי-. אבל ברמת העיקרון והמעשים לא נאפשר קווים שמובילים לאחד. ועל כן החיסרון Harano prone אסור.
אסור להוציא כוח רצון לטובת הגילגולי מעבר.

זעם:
זעם יתגלגל בכל שימוש בו, וזאת כיוון שהמשחק והאלמנט של הזעם מהווה פאקטור משמעותי ובלתי-נפרד מהדמויות ומהעולם של Werewolf The Apocalypse. ואנו מעוניינים לחזק את הת'מה העצבנית הזו.

קוביות:
כאשר בגילגול הקוביה מתקבלת תוצאה של 10, אנו נגלגל פעם אחת נוספת את הקוביה. לבעלי התמחות, אם יוצא 10 באיזור ההתמחות ה10 נחשב 2 הצלחות אוטומטית.
כמו כן, בעת גילגול קוביות - כאשר יוצא 1, הוא יבטל את ההצלחה הגבוהה ביותר.
בוטץ' נגרם כאשר אין הצלחות ועדיין יש לפחות קוביה אחת המורה על 1, גם אם היו הצלחות שהתבטלו בגלגול.

כל הדמויות יודעות אוטומטית עברית ואת שפת האם שלהם, אף דמות לא מגיעה ללא יכולת דיבור עברית. (ואין צורך לקנות 'שפות' עבור זה)


נערך לאחרונה על-ידי Weaver בתאריך Thu May 17, 2018 12:24 am, סך-הכל נערך פעם אחת
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Gaia on Tue May 01, 2018 1:39 pm

חוקי לימוד ולמידת טקסים
ככל, חוקי לימוד הטקסים הם לפי הנרשם בספר הבסיס בו אנו משתמשים.
לימוד של טקס נחשב כיום עבודה ארוך, ואף אחד אינטנסיבי בשל כך שהוא מאמץ לא רק את הגוף והראש, אלא גם את הרוח.
זו אחת מהסיבות לכך שטקסים נלמדים לאורך פרקי זמן ממושכים ולא על גבי ימים ספורים.
מרבית מן הדמויות לא יוכלו לעסוק בפעולות מאמצות וממושכות אחרות (כמו מלאכה או לימוד/למידת טקס נוסף) במשך אותו הזמן ולא יוכלו ללמד וללמוד יותר מטקס אחד כל פעם. (ישנם חריגים לכלל זה).
כמו תמיד, צוות המנחים מעודד אתכם לתאר ואף להפוך את לימוד ולמידת הטקסים לרולפליי איכותי ומהנה בשבילכם, בעיקר כשזה נעשה במקומות בהן דמויות אחרות יוכלו להיחשף לאינטרקציה. תהנו!
Gaia
Gaia
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 316
Join date : 16.10.17
מיקום : like....everywhere

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Wyld on Mon Jul 09, 2018 1:29 pm

רינאון קבוע של דמות אשר הגיעה לבגרות, מתאפס, ברגע שדמות מוכרזת בוגר. כלומר, כלל הנקודות השחורות שדמות צברה מתאפסות.
במידה והיו נקודות זמניות, הנ"ל יתאפסו גם כן,
אך במידה ויש סיפור משמעותי מהמעמד הקודם, ניתן לשמור לדמות עד 3 נקודות זמניות שיישארו להמשך, כלומר למשל:
גארו צעיר אשר השתתף בטקס הקמת קיירן חדש, ושרד את הטקס, יוכל להישאר עם עד 3 נקודות זמניות בגלורי או הונור

במידה ודמות עלתה מעמד כאשר יש לה מינוס בנקודות זמניות, המינוס נשאר גם לאחר שעלתה מעמד.
תיאורג צעיר אשר עלה מעמד לבוגר, ויש לו -5 הונור זמני, יישאר איתן אל המעמד הבא.

בוגר לבכיר ומעלה
והילך
Wyld
Wyld
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 2278
Join date : 15.10.17
מיקום : על הראש של הליוס

http://garou.forumhebrew.com

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Fri Sep 28, 2018 2:06 pm

עידכונים מישיבת המנחים שנעשתה ב22.9:

הוספת מדרג זיהום תולע וביסוס מכאני אשר לא קיים בספר*
זיהום תולע יצטבר בסקאלה המקבילה למדרג הזעם, מ- 1 עד 10.
כל נקודת זיהום מהווה קוביה נוספת לגלגולי פרנזי.
כאשר דמות מגיעה לדירוג זיהום+זעם קבוע (של אותה דמות) של 10, היא מקבלת את הtaint הראשון שלה. כל 3 רמות מעבר מעניקות taint נוסף (או יחזק את הtaint הנוכחי).
הזיהום נחשב בנוסף לזעם הזמני של הדמות כנגד מתנות כמו מגע האם.
כאשר דמות נכנסת לרימיינג אקטיב תחת זיהום תולע היא תקבל צלקת קרב עם עיוות תולע, כלומר צלקת מכוערת יותר שלרוב ההגבלות שהיא מעניקה יהיו חמורות יותר מצלקת רגילה.

טאלנים ופ'טישים
ככלל, מעתה ועד להחלטה אחרת בנושא, הטאלנים המאושרים ליצירה יהיו הטאלנים הרשומים בספר הבסיס. כל חריגה מהרשימה הזו דורשת אישור של מנחי העל.
זה אומר שטאלנים המחקים השפעה של מתנות יחדלו מלהתקיים.
קובץ של טאלנים מאושרים ישוחרר למנחי הלהקות, ועם הזמן יוכלו להתווסף אליו טאלנים אחרים הרשומים בספרים אחרים המאושרים על ידי ההנחייה (כלל אצבע- ספרים של מהדורת ה- 20).
רמת טאלן מקסימאלית אותו יכול ליצור דמות היא מעמד+1 ככלל אצבע
איכות והשקעה בכלי נשוא טקס הקשירה ישפיעו על תוצאות הטקס, לטוב ולרע, כמו גם התאמתו לרוח אותה מנסים לקשור.
גארו יכול לקשור אליו טאלנים ככמות הנוסיס שיש לו.

spider satchel- לשים לב לדברי כסף- מדובר בתיק צד בינוני שיכול להכיל עד 80 קילו של ציוד בתוכו.  
נא לשים לב לחוקי נשיאת כסף בעמ' 259 בספר הבסיס.
fang dagger: הפ'טיש מכפיל מעתה את כמות הנזק שנגרם לאחר ספיגה, ולא לפניה.

מתנות
jam weapon: מתנת jam weapon של ילדי גאיה גורמת לנשקים לעשות bashing damage. רובים בכל זאת לא ירו אך יהיה אפשר להרביץ איתם.
command the spirit*: מתנת פיקוד על רוח לא עובדת על רוח שרמתה גבוהה מג'אגלינג. בנוסף, המתנה לא עובדת על רוחות עוינות לתיאורג' (הנושא עדיין בדיון ולא נסגר הרמטית).
apescraft blessing: השפעות המתנה ידמו למתנת 'שכנוע' (persuasion), כלומר- הצלחה בהפעלת המתנה מורידה את דירוגי הקושי ב-1 לסצינה, או לפעולה קרבית אחת כאשר נעשה שימוש בנשק אנושי (על פי נוסח המתנה המקורי), והצלחות עודפות אינן מורידות את דירוג הקושי יותר מכך.
מעבר לכך, פעולות אשר צוברות 5 הצלחות יכולות להוביל לתוצאות יוצאות דופן.


זעם* (חלק מן הנושאים בעץ זה עדיין בדיון, ועל כן דברים עשויים להתשנות)
ככלל, בדיקות כניסה לפרנזי יתבצעו בכל מקרה שבו ישנו גלגול זעם, השקעה של זעם או קבלת זעם.
בנוסף, ניתן להשתמש במתנות באותו התור שבו נעשה שימוש בזעם, כל עוד המתנות אינן דורשות נוסיס להפעלה, או מתנות אשר המנחה קובע כי יש סתירה בין השימוש בהן לבין זעם.

גלגולי הזעם יצטמצמו לכדי גילגול זעם בודד לסיבוב.
במקרה שבו לא נכנסת לפרנזי, ההצלחות נשארות 'ערות', ובכל נקודה בסיבוב שבה יש עניין הקשור/היה גורם לגלגול זעם שנית, אתה מוסיף הצלחה להצלחות שלך - כאשר אתה מגיע ל4 הצלחות אתה נכנס לפרנזי, אתה רשאי להוציא נקודת כוח רצון בכדי להימנע מהפרנזי (דבר אשר מהווה הפעולה שלך) במידה ועשית זאת, ההצלחות 'מתאפסות'.
בתחילת הסיבוב שאחריו, הגלגל חוזר, הקוביות ה'ערות' מתאפסות ויתקיים שוב גלגול זעם בודד כפי שצוין לעיל.

נוסיס
דרכי חידוש נוסיס- לפי הספר.

טקסים
טקס טיהור: בכדי לטהר רמת זיהום מעבר לשלישית נדרש להוציא נוסיס בשביל כל שלוש רמות נוספות, כמו כן בשביל כל פרט נוסף עוד נוסיס.

טקס הערת רוח: הרוחות מתעוררות לסצינה, בהשקעת נוסיס הזמן יגדל מסצינה ליום מיום לשבוע משבוע לחודש ומחודש לשנה.

טקס זימון: טקס זימון מחייב מִנחה, ללא מִנחה אף רוח לא תטרח לבוא. אם אין בנמצא מִנחה כלשהי, הרוח גם תקבל נוסיס באופן שהיא 'תעבד' כמִנחה (אם אין לה איך לקבל את זה ואם זה נעשה כלאחר יד - הרוח לא תעריך את המִנחה, על אף שתבוא).


נערך לאחרונה על-ידי Weaver בתאריך Thu Apr 11, 2019 10:43 pm, סך-הכל נערך 3 פעמים
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Thu Nov 08, 2018 12:21 am

מתנות שאושרו תחת הקמפיין:

Wrath of the Empty Moon
Glasswalkers 1
Colloquially known as 'going terminator', some Glasswalkers use this gift to curb their bestial nature when hunting in the scabs - and avoid the attention those outbursts usually attract. However, the Wrath of the Empty Moon comes at a cost - the unerring tenacity with which a Garou works to accomplish his goals may wreak equal or greater havoc than a Garou at full frenzy. Additionally, the solid silver tint in a garou's eyes during this frenzy is unnaturally unnerving, and is considered by some Garou to be a sign of weaver taint. A weaver spirit teaches this gift.
System:
As an action, a Garou may activate this gift. Spending a point of willpower, he names a goal and a form to assume in case of Frenzy. If a Garou enters frenzy within an hour of activating the gift, the Garou may instead enter Empty Frenzy.
While in Empty Frenzy, a Garou assumes his pre-chosen form and attempts to complete his mission, acting with machine-like tenacity and disregard for property damage or unintended casualties – as long as they do not hinder his ability to complete his mission. A Garou may not communicate or express emotion in any way during this frenzy state, does not take his own safety into account, and, unless his Gnosis rating is higher or equal to his rage, does not account for his pack's safety and well-being. The Empty Frenzy ends when the Garou's mission is complete, or when he cannot perceive a direct way to advance it. A character whose mission becomes unachievable becomes destructive, using any tools at hand to cause as much destruction as they can for the remainder of the scene.
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Wed Jan 09, 2019 11:51 am

מכאניקת יצירה!
המכניקה נכתבה על ידי השחקן המופלא אפיק בליץ ואושרה על ידי כלל מנחי העל - אנחנו מאמצים אותה לקמפיין.

חומרים - חומרים מחולקים לדרגות, חומר טוב יותר מייצר מוצר איכותי וחזק יותר.
דוגמאות לחומרים:
קרטון, נייר, בד, פח, אלומניום, עצם, דיקט- חומרים אלו יחסית פשוטים למציאה בחיפוש במזבלות המקומיות, בפחי אשפה, ובפירוק ממגרשי כדורסל שכונתיים/ציד כבשים. אינם דורשים משאבים.
פלדה, עור, עץ - חומרים זמינים לשוק אך בעלי עלות, למצוא אותם באיכות סבירה ברחוב לא סביר בעליל, יותר קל לקנות אותם - דורש רמת משאבים אחת.
זהב, כסף, עצים נדירים, סגסוגות פשוטות, קרן, עורות נדירים, כימיקלים רדומים - חומרים שאינם נמצאים סתם כך ברחוב אף פעם. דרושה כמות משאבים נכבדת כדי לרכוש אותם או מסע מיוחד להשגת החומר (ציד לדוגמא עבור שנהב) - דורש 3 רמות משאבים
טיטניום, פחמן, קוולר, כימיקלים פעילים, כסף טהור (90%+) - חומרים שנמצאים תחת פיקוח או ממש ממש יקרים. קנייה של חומרים כאלו בכמויות גדולות תמשוך תשומת לב - דורש 5 רמות משאבים או מסע להסגה.
אורניום, מים כבדים, טיטניום ברמה צבאית, חומר בידוד קרמי, כימיקלים אלימים - חומרים מיוחדים/מסוכנים שנמצאים תחת מעקב ופיקוח צמוד של הממשלה וגופים בין לאומיים - לא ניתנים לרכישה על ידי אזרחים באופן חוקי. דורש 7 רמות משאבים ועסקא בשוק השחור או מסע להסגה.
חומרים שלא מן העולם הזה - אדמנטיום, ארד שמימי, לב של כוכב, החומר ממנו עשויים האלים - לא ניתן לרכישה, דורש מסע בכדי להשיג.


רמת מורכבות - כל חפץ קיים הוא בעל רמת מורכבות כזו או אחרת. הדבר ישפיע על הקושי בהכנה או על כמות הזמן. יש לציין שמורכבותו הכללית של החפץ היא שקובעת את הרמה ומושפעת לחלוטין מדברים כמו גודל, פיתוח טכנולוגי, או רמת ידע דרושה.
רמות מורכבות -
- חנית, חץ, סכין מאולתרת - הכנה כמעט מיידית, לא דורש ידע מקדים או כלים.
- סכין, קשת, כלי נגינה פשוט(חליל) - הכנה מהירה לא דורש ידע נרחב.
- רובה מוסקט, כלי נגינה(גיטרה) מכשיר אלקטרוני פשוט, סירה, תכשיט פשוט - מספר ימי עבודה-שבועיים לרוב. עלול לדרוש כישורים נלווים (נשק חם/כימיה/פיזיקה עבור רובה) ולרוב דורש כלים.
- רובה ציד, תיבת נגינה, פסנתר, ספינה, מחשב, מוקש, תכשיט מורכב. - דורש כלים, ידע מקצועי או מקיף, סדנת עבודה, דורש השקעת משאבים קטנה.
- מקלע, מחשב מלאכת מחשבת, אונייה, מטוס פשוט, משפחתית של מאזדה, כלי נגינה מורכב (הורדי גורדי), תכשיט מלאכת מחשבת - דורש ידע של מומחה (יצירה 4 ומעלה ומיומנות נלוות ברמה    3-4), סדנא מאובזרת, והכנת תרשימים, דורש השקעת משאבים בינונית.
- תותח הידראולי, משחתת, מטוס סילון, יד רובוטית. - דורש יצירה 5, מדעים מדוייקים/טכנולוגיה 5, ועוד כישור מתאים נוסף 5. (ספנות, טיס, רפואה), דורש מעבדה או מפעל גדולים בעלי נפח אכסון ותשתית טכנולוגית מספיקה. דורש הכנת תרשימים ואב-טיפוסים, דורש השקעת משאבים גדולה.
- רובה לייזר, חרב אור, ספינת חלל, נושאת מטוסים, חליפת איירון-מן -  דורש צוות של שלושה יוצרים לפחות אשר ביחד יש להם סה''כ +50-100(תלוי חפץ) רמות ב: יצירה, מדעים מדוייקים, טכנולוגיה, ושלושה כישורים נוספים תלויי חפץ (ספנות, נהיגה, טייס, רפואה, חידות…) וכל אחד מהם חייב להיות לפחות בעל רמה אחת בכל אחד מהם. דורש מבנה מחקר וסדנאת בנייה יעודיים שצריכים להבנות עבור החפץ (מספנת ענק, שדה תעופה, בונקר אטומי…), דורש הזרמת כספים מתמתדת לתחזוקה של הפרוייקט, דורש תרשימים, דורש יצירת אבטיפוסים, ובפעם הראשונה שמכינים חפץ כזה הוא אף פעם לא יעבוד בביצוע מלא.



מראה:
מראה של חפץ נע בין 1 ל10. חפצים שנראים יותר טוב, יותר קלים לשכנוע על ידי לקוחות פוטנציאליים לקנייה ועל ידי רוחות לקשירה. בכדי שרוח תסכים להיקשר לחפץ דירוג היופי שלו צריך להיות כדירוג הטאלן/פ'טיש+2 לכל הפחות, אחרת הרוח לא תסכים להיקשר. חפץ מתחיל עם דירוג יופי בסיסי של 1 כאשר נוצר.

יצירה וגלגולים: כאשר יוצרים חפץ על היוצר לגלגל יצירה+תכונה רלוונטית לחפץ. במקרה ומדובר במנגנון או בכלי דיוק או עדינות, לרוב  יהיה מדובר בתחכום. כשמדובר בלעבוד עם הפטיש בכבשן, מדובר בכוח לתפעול הנפחיה כמינימום ואז תבונה ליצירת הנשק כשצריך לשים את הענבים למשך הזמן הנכון והמדויק בחבית מדובר בתבונה. לעיתים יקרא מצב בו אין שימוש ליצירה, למשל, בעת כתיבת תוכנה, במקרה כזה יהיה שימוש בתכונה הרלוונטית (אם נחזור לתרחיש התוכנה, מחשבים) ולתכונה מנטלית רלוונטית (תבונה, או הבחנה כשזה מגיע לדי-באגינג…). בוץ' בגלגול היצירה מוריד 5 הצלחות מן ההצלחות שנצברו עד כה, ירידה ל0 ומטה בכמות הצלחות שנצברו מעידה כי החפץ הושמד בשוגג. אם מספר אנשים עובדים על חפץ ואחד מהם גלגל בוץ' לא נצברות כל הצלחות אחרות באותו מחזור גלגול.

התמחויות: ניתן לקחת ביצירה התמחויות בחומר (עץ/מתכת), קונספט (מנגנונים/נשק קר), ושיטת יצירה (מכאני/עבודת יד/הדפסה בתלת מימד). התמחות ראשונה מזכה ב10 מתגלגל מחדש. התמחות שנייה מורידה את דירוג הקושי ב-1. התמחות שלישית הופכת את 10 לשתי הצלחות באופן אוטומטי. התמחות רביעית מורידה את דירוג החומר הדרוש ב1. החל מההתמחות החמישית ומעלה היתרונות הם בידיו של המנחה בלבד - מדובר בדמות שכנראה המציאה את הנושא ומהווה את חוד החנית ביצירה האנושית ואף מעבר לה. התמחויות מקבלים ברמות היצירה 2,4 ו-5. ניתן להשיג עוד בעזרת רולפליי ברור ומתמשך.

הצלחות יתרות: במקרה והיוצר מוכשר במיוחד הוא עלול להשיג הצלחות נוספות. הצלחות אלו מאפשרות לשפר או לקצר זמן הכנה של חפצים. במקרה של קיצור זמן, כמות הזמן היורדת מהתהליך כתובה בסוגריים , לדוגמא
זמן הכנה מינימלי: שבוע(יום), כלומר, לוקח שבוע להכין את החפץ, אך כל הצלחה יתרה מורידה את יחידת הזמן הנ''ל מן הזמן המלא.  
יש לשים לב, יחידת קיצור לא יכולה להוריד מתחת לעצמה - כלומר, קיצור משך הכנה של חפץ עם זמן הכנה מינימלי:שבוע (יום) לא יכול לרדת מתחת ליום.

ניתן לעבוד עוד יחידת זמן מלאה בשביל לגלגל, זאת על מנת להשיג עוד הצלחות, במקרה של בוץ' בגלגול כזה, החפץ מושמד.

עם הצלחות עודפות ניתן:
להוריד את מחסר הזריזות של השריון ב1 (3 הצלחות)
להעלות את הספיגה של פריט שריון ב1 (3 הצלחות)
להפוך פריט לעמיד יותר, עוד 3 רמות בריאות לחפץ (1 הצלחות) - לא שמיש על חפצים שבירים (אין מנוס מלשבור את הוואזה)
להפוך חפץ ליפה יותר, +1 מראה (1הצלחות)
לקצר את זמן ההכנה ב(זמן), (1 הצלחות)
לתת+1 לנזק של נשק (5הצלחות)



חפצים לדוגמא:
חפץ טריוויאלי -
חפצים לדוגמא: סכין מאולתרת, חץ(5), תיבה קטנה, פנס עם מתג הדלקה וכיבוי.
רמת מורכבות: 1
סוג חומר מינימלי: 1
ד''ק יצירה: 4-6
כמות הצלחות דרושה להשלמה: 1
לגלגל כל: 1 יום
זמן הכנה מינימלי: 1יום(שעה)

חפץ פשוט -
חפצים לדוגמא: חרב, קשת, מגן, מיטה
רמת מורכבות: 1-2
סוג חומר מינימלי: 2
ד''ק יצירה: 5-6
כמות הצלחות דרושה להשלמה: 3
לגלגל כל:  3 יום
זמן הכנה מינימלי: שבוע(יום)

חפץ רגיל -
חפצים לדוגמא: חרב אדירה, רובה קשת, ארון קיר, שריון טבעות
רמת מורכבות: 2-3
סוג חומר מינימלי - 1-2
ד''ק יצירה: 5-6
כמות הצלחות דרושה להשלמה: 6
לגלגל כל: 3 יום
זמן הכנה מינימלי: 10 יום (יום)

חפץ מאתגר -
חפצים לדוגמא: אקדח תופי, סירת מנוע, מחשב, קליע(20), אפוד קוולר
רמת מורכבות: 3-4
סוג חומר מינימלי 2-3
ד''ק יצירה: 6-7
כמות הצלחות דרושה להשלמה: 7
לגלגל כל: 3 יום
זמן הכנה מינימלי: 15 ימים (יום)

חפץ מורכב -
חפצים לדוגמא: רובה חצי אוטומטי, מכונית קטנה, מוקש, תוכנת מחשב(מחשבים במקום יצירה, תבונה במקום יכולת פיזית), פגז(1), שריון לוחות מלא
רמת מורכבות: 4-5
סוג חומר מינימלי: 2-4
ד''ק יצירה: 7-8
כמות הצלחות דרושה: 10
לגלגל כל: 5 יום.
זמן הכנה מינימלי: 30 יום (3יום)

חפץ מורכב מאוד-
חפצים לדוגמא: רובה סער, מטוס מיושן, עין רובוטית עם ראיית חום, טיל כתף(1)
רמת מורכבות: 4-6
סוג חומר מינימלי:3
ד''ק יצירה:7+
כמות הצלחות דרושה: 12
לגלגל כל: 1 שבוע
זמן הכנה מינימלי: 30 יום (1יום)


חפץ קשה להכנה -
חפצים לדוגמא: מטוס פרטי קטן, ספינת קרב קטנה, טנק
רמת מורכבות:5-6
סוג חומר מינימלי:4
ד''ק יצירה :7+
כמות הצלחות דרושה: 20+
לגלגל כל: 1 שבוע
זמן הכנה מינימלי: 30 יום (1יום)


חפץ ייחודי -
חפצים לדוגמא: טיל קרקע-אוויר, רובה לייזר, מפציץ סילון
רמת מורכבות: 6-7
סוג חומר מינימלי:4-5
ד''ק יצירה: 8+
כמות הצלחות דרושה: 25+
לגלגל כל: 1 שבוע
זמן הכנה מינימלי: 30 יום.


חפץ  יחיד במינו -
חפצים לדוגמא: מפציץ B2, פצצת אטום, ספינת חלל, נושאת המטוסים George Bush, מנוע גרעיני
רמת מורכבות: 7
סוג חומר מינימלי:5
ד''ק יצירה:9
כמות הצלחות דרושה: 50+
לגלגל כל: 1חודש עבור כל משתתף.
זמן הכנה מינימלי:1שנה(שבוע)

פ'טיש:
חפצים לדוגמא: Nyx's Bangle, Magpie's Swag
רמת מורכבות: 1-7
סוג חומר מינימלי:רמת הפ'טיש לכל הפחות אלא אם כתוב אחרת.
ד''ק יצירה:5+רמת הפ'טיש
כמות הצלחות דרושה: דירוג פ'טיש *10
לגלגל כל: 1 שבוע
זמן הכנה מינימלי: רמת הפ'טיש*שבוע(לא ניתן לקצר)
מיוחד: בסיום הכנת החפץ יש לגלגל עבור טקס הפ'טיש
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Fri Feb 22, 2019 10:38 am

כפי שנאמר במוט שהתקיים ב21.2.19, המשחק צריך להכיל את כלל השחקנים שבו, ויחד עם זה לאפשר צמיחה איטית ומשמעותית לעיתים.
בכדי שמשחק חי ימשיך כראוי ולאורך זמן, החלטנו לשים מספר דברים נוספים בכדי שיוכיחו כי גארו ראוי ללכת למבחן בכירות
הדברים שנדרשים מגארו בכדי ללכת למבחן בכירות, מלבד הרינאון:
1. תפקיד משמעותי בספט
2. תפקיד משמעותי בלהקה
3. עזרה משמעותית, בעדיפות להובלת, קו עלילה גדול (כזה שנעשה מול מנחי העל)
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Sat Apr 06, 2019 10:25 am

העורב הישראלי 5

העורב היה הראשון לעזוב את התיבה כשנוח חיפש מקום לעצור
העורב היה האחד שסיפק מזון לאליהו הנביא בעודו מתבודד

העורב היא חיה של הישרדות, ושל התמודדות
הקשר המתמיד עם מוות קשר אותו אל המיסטורין ואל הסודות הכמוסים
אך אופיו הסגפני לא נתן לרבים גישה אל הידע הרב שהוא צובר

בונוס אישי: העורב מעריך להקות חכמות ששוקלות את הדברים לפני מעשים, ועל כן נותן קוביה נוספת להישרדות, לחידות ולידע רחוב

בונוס להקתי: להקות של העורב נהנות מיחס חיובי מהקורקס, ובנוסף לכך גם מקבלות +1 קוביה להבחנה וקוביה נוספת בכדי למצוא דברים נוצצים.

איסור: לרצים אחר העורב ישנה חובה לאסוף מידע ולהעניק אותו לכל מי שמעוניין להקשיב, בנוסף לכך, על הלהקה לכבד את העורבים באשר הם ולעזור לעורב שיבקש זאת.
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Sat Apr 06, 2019 10:40 am

The Norns
‘Fate is fixed.’ ‘Fate is fluid.’
These two seemingly contradicting ideas gave rise to much debate throughout the Ages. The truth is - fate is both fixed and fluid at the same time, for fate is the some of possibilities.
Many different cultures revered different personifications of Fate - and the Norns just might be the most war bent of them all.
Those who follow the Norns are revered as great seers of destiny, mysterious folks who manipulate the threads of fate, or at the very least aware of them.
Background Cost: 6 points
Individual trait: the Norns grant 2 points in enigmas to all who adhere them. moreover, they gain a point of temporary wisdom renown when taking on this totem.
Pack traits: the pack gains prophetic visions from the norn from time to time. moreover, they are able to see the threads of fate around certain places and individuals with a perception+enigmas roll, and to glean insight from them with a wits+enigmas roll. Last but not least, they gain a pool of 5 fate points which they can draw upon. these points are useable once per game session.

the perception roll is used to determine if the subject has an extraordinary fate, if it is ‘positive’ or ‘negative’ and if someone or something tampered with the threads of that individual (if he is cursed, for example). the roll is made at difficulty 8, and you must score a number of successes equal to 5 minus the sum of the background/merit/flaw points in question (dark fate, fate, cursed etc.) - you must score at least 1 success.

the wits roll is used to get an impression of the fate’s nature. this is more difficult the more points the subject has in the different fate related merits/flaws/background. generally speaking, with a number of successes equal the sum of those point - he may invoke a vision regarding that individual’s fate, or get a pretty precise idea of what his fate is (it’s scope, matters it deal with, and such). with 1 success he gets only a feel of the individual’s fate (for example, if someone is destined to be turned into a vampire, he might sense the smell of fresh blood).

the storyteller is the ultimate judge regarding this power - he may decide that an individual with no points in those backgrounds is of sufficient importance to be noteable to fate sight, or that someone with points in the relevant backgrounds is of not enough importance to deserve that treatment.

ban: the followers of the Norns must be true to their fate, and others. They must deliver visions they receive to their recipients, and must not tamper with the fates of others (the norns are very ambiguous, intentionally, about this second part of their ban - leaving it up to the individual norn and the pack it governs to realize the meaning of it)
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Fri Apr 12, 2019 11:03 am

כללי אצבע ליצירת דמות:
לא תאושר דמות עם יותר מ6 כוח רצון בפריבי, נקודת כוח רצון שביעית תיקנה באקספי בלבד.
לא תאושר דמות עם השילוב של Seldom Sleeps ו-Nightmares.
יש סלידה מדמויות עם 7 זעם וCalm Heart, הן עשויות לא להיות מאושרות
לא תאושר דמות עם רוח מלווה (באופן כללי הקונספט נגנז ולא יתקיים עוד במסגרת הקמפיין שלנו)
--
במידה ודמותך מתה ואתה מגיע עם חדשה, בתור כלל אצבע אתה תהיה עם מחצית מהאקספי שקיבלת. אנו פתוחים לבקשות ודיונים כאלו ואחרים כמנחי על בכדי להקל במידה מסוימת על יצירת הדמות.
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Sat Apr 13, 2019 11:05 pm

The Grandfather
Background Cost: 7
The Grandfather represents the protective nature of the mountain which bears his name. He symbolizes the wisdom that comes from extreme age as well as the solidity of rock. He is a tolerant and hospitable spirit and will not abide petty bickering in his vicinity.
Individual Traits: Those who bear the Grandfather’s blessing gain a dot of strength and a dot of willpower.
Pack Traits: Grandfather's pack gain three dice for any gift activation rolls involving strength, protection and dominance. Grandfather's pack are the mountain and like the mountain they cannot be knocked down or moved from their place, any attemps to do so automatically fail.
Ban: Grandfather’s children must never judge others by their race, social group or other identity factor, but must instead judge them by their actions. Obvious enemies (including the minions of the Wyrm, of course) are excluded from this stricture.
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver on Mon Apr 22, 2019 11:45 am

צפנים:
יצירת צופן - גלגול תבונה+חידות כנגד 7.
זמן עבודה - שבוע, דירוג קושי בסיס 5. כל שבוע נוסף מעלה דירוג קושי ב1 (עד דירוג קושי 8 לאחר חודש עבודה).
פיצוח צופן: גלגול תבונה+חידות כנגד דירוג הקושי של הצופן (5-8 לפי זמן עבודה), מספר הצלחות צריך לעבור את כמות ההצלחות ביצירה של הצופן.
נסיון חוזר - כן, בדירוג קושי גבוהה 1, הצלחות לא מצטברות.
זמן פענוח - שבוע, קשיח.
לא ניתן להשתמש במקצה שיפורים
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חוקי הבית של הקמפיין Empty Re: חוקי הבית של הקמפיין

הודעה על ידי Weaver Yesterday at 5:28 pm

הטקס המינורי Calling the Directions לא קאנוני ולא קיים בשיטה שלנו.
כל מי שכרגע מחזיק בטקס המינורי הזה, רשאי להחליפו בטקס מינורי אחר אשר קיים בספר הבסיס של W20
Weaver
Weaver
Celestine
Celestine

מספר הודעות : 1515
Join date : 16.10.17
מיקום : Whole Wide World

https://img00.deviantart.net/4fc2/i/2008/268/2/b/wyrm_bound_by_d

חזרה למעלה Go down

חזרה למעלה


 
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה