הבהרת חוקים!!
+5
רפאל "גרינפינגרז" גולדמן
אורגת
Fate
גחלת
סמי "מחלקה ראשונה" שפירא
9 posters
זעם ברחבי ישראל :: ראשי :: מידע והודעות
עמוד 2 מתוך 2
עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: הבהרת חוקים!!
האם קפיצה במכאניקה היא פעולת תנועה?
נופל וקם- בוגר
- מספר הודעות : 7041
Join date : 19.10.18
Age : 23
מיקום : עזה
Re: הבהרת חוקים!!
מהו נזק בעצם?
כל גארו יודע שיש לו 7 רמות בריאות (אלא אם הוא מעל 2 מטר בהומיד וגם ענק על הדרך)
אבל מה קורה כשכל רמות הבריאות שלך מתמלאות, חס וחלילה, בנזק? ובכן, זה תלוי בעיקר באיזה נזק מדובר.
ישנם שלושה סוגי נזק.
הראשון, חבטות, באשינג - נזק למשל מאגרופים, או מאלה.
אפילו בני אדם רגילים לחלוטין מסוגלים לספוג נזק שכזה, אז בטח ובטח שגארו יכולים גם.
השני, קטלני, ליתל - רובים, סכינים, ונפילה מגובה רב כולם גורמים לנזק קטלני.
בעוד שבני אדם רגילים אינם סופגים נזק כזה, גארו ניחנים ביכולת לספוג אותו אפילו בצורת המקור.
השלישי, נזק חמור, או אגרבייטד - אש, טפרים של יצורים על-טבעיים, קסם ישיר ובוטה.
ספיגת הנזק הזה נדירה מאוד, חוץ מאצל הגארו, כלי המלחמה האולטימטיבי - הגארו סופגים נזק זה בקלות, כאילו היה כל נזק אחר, פרט לצורת המקור שלהם.
עיקר ההבדל בשביל הגארו מגיע מעצם העובדה שכוח הרגנרציה שלהם לא מרפא את הנזק הזה (בנוסף להבדל נוסף שנגיע אליו בהמשך).
עכשיו, מה קורה כשכל רמות הבריאות מתמלאות בנזק?
ובכן, זה תלוי מאוד באיזה נזק מדובר:
7 רמות באשינג - אובדן הכרה. כל רמת נזק נוספת משדרגת לליתל או אגרבייטד, תלוי בסוג הנזק שחטפת.
7 רמות ליתל - אובדן הכרה, חזרה לצורת המקור.
אם הגארו חוטף עוד נזק כלשהו, מוות.
7 רמות אגרבייטד - מוות.
"אבל ניקיטה, מה עם רימיינינג אקטיב?!"
אובדן הכרה, או מוות, אפשר להחליף פעם בסצינה ביכולת אינהרנטית של גארו שנקראת "remaining active".
בהפעלת היכולת הזו הגארו מבצע גלגול זעם רגיל, אבל כמקסימום של כמות הזעם הקבועה שלו, בדירוג קושי 8.
כל הצלחה מחזירה לגארו רמת בריאות אחת, כן, אפילו אגרבייטד.
אם הגארו קיבל לפחות הצלחה אחת, הוא נמנע ממוות, ובמקום מתעורר בברזרק פרנזי, בצורת המלחמה קרינוס.
"דירוג קושי 8? אבל אני רגאבש עם 1 זעם!!"
כשהשחקן מכריז שהוא רוצה להשתמש ברימיינינג אקטיב, הוא יכול לפני כן להשתמש ב2 גלורי קבוע כדי להבטיח מינימום של 2 הצלחות.
רק במידה ואין לאותו שחקן את הגלורי הנדרש, חבר להקה יכול להשתמש בגלורי קבועה במקומו.
אם לא נעשה שימוש בגלורי קבוע, לפני הגלגול, אפס הצלחות משמע מוות הדמות.
מטיסים, כסף וצורת מקור.
כסף הוא המתכת של לונה, ועל כך גארו חלשים במיוחד כלפיו.
פרט לכמה גארו נדירים ברחבי העולם, אין ביכולת של גארו לספוג בכלל נזק שכזה, והוא אוטומטית אגרבייטד - אלא אם הוא נמצא בצורת המקור שלו - ואז הנזק הוא ליתל או באשינג, תלוי במקור.
מנגד, גארו בצורת המקור שלהם לא יכולים להתרפא.
היוצא מן הכלל הזה הם מטיסים.
מטיסים, או התויבע של גאיה, ניחנים בכמה תכונות מאוד טובות - נוסיס התחלתי גבוה יותר, צורת הקרינוס כצורת המקור.
אבל הם לא מקבלים הגנה מפני כסף באף צורה - כל צורה שהם קיימים בה הינה על טבעית. הם מתרפאים בכל צורה, אבל לא יכולים לספוג נזק כסף בשום צורה.
בונוס:
דוגמאות.
אם אתה על 2 רמות נזק באשינג, וחוטף 2 ליתל, אז אתה על 4 רמות סה"כ - 2 ליתל ו2 באשינג.
אם יש לך 4 נזק באשינג, ואתה חוטף 4 נזק ליתל -
זה אובדן הכרה, עם 4 רמות ליתל ו3 באשינג ומחוסר הכרה.
אם יש לך 5 נזק ליתל ואתה חוטף 6 אגרבייטד
אז אתה על 6 אגרבייטד ו1 ליתל ומחוסר הכרה.
אם אתה על 0 רמות נזק, ואתה חוטף 10 אגרבייטד, רימיינינג אקטיב או מוות.
כל גארו יודע שיש לו 7 רמות בריאות (אלא אם הוא מעל 2 מטר בהומיד וגם ענק על הדרך)
אבל מה קורה כשכל רמות הבריאות שלך מתמלאות, חס וחלילה, בנזק? ובכן, זה תלוי בעיקר באיזה נזק מדובר.
ישנם שלושה סוגי נזק.
הראשון, חבטות, באשינג - נזק למשל מאגרופים, או מאלה.
אפילו בני אדם רגילים לחלוטין מסוגלים לספוג נזק שכזה, אז בטח ובטח שגארו יכולים גם.
השני, קטלני, ליתל - רובים, סכינים, ונפילה מגובה רב כולם גורמים לנזק קטלני.
בעוד שבני אדם רגילים אינם סופגים נזק כזה, גארו ניחנים ביכולת לספוג אותו אפילו בצורת המקור.
השלישי, נזק חמור, או אגרבייטד - אש, טפרים של יצורים על-טבעיים, קסם ישיר ובוטה.
ספיגת הנזק הזה נדירה מאוד, חוץ מאצל הגארו, כלי המלחמה האולטימטיבי - הגארו סופגים נזק זה בקלות, כאילו היה כל נזק אחר, פרט לצורת המקור שלהם.
עיקר ההבדל בשביל הגארו מגיע מעצם העובדה שכוח הרגנרציה שלהם לא מרפא את הנזק הזה (בנוסף להבדל נוסף שנגיע אליו בהמשך).
עכשיו, מה קורה כשכל רמות הבריאות מתמלאות בנזק?
ובכן, זה תלוי מאוד באיזה נזק מדובר:
7 רמות באשינג - אובדן הכרה. כל רמת נזק נוספת משדרגת לליתל או אגרבייטד, תלוי בסוג הנזק שחטפת.
7 רמות ליתל - אובדן הכרה, חזרה לצורת המקור.
אם הגארו חוטף עוד נזק כלשהו, מוות.
7 רמות אגרבייטד - מוות.
"אבל ניקיטה, מה עם רימיינינג אקטיב?!"
אובדן הכרה, או מוות, אפשר להחליף פעם בסצינה ביכולת אינהרנטית של גארו שנקראת "remaining active".
בהפעלת היכולת הזו הגארו מבצע גלגול זעם רגיל, אבל כמקסימום של כמות הזעם הקבועה שלו, בדירוג קושי 8.
כל הצלחה מחזירה לגארו רמת בריאות אחת, כן, אפילו אגרבייטד.
אם הגארו קיבל לפחות הצלחה אחת, הוא נמנע ממוות, ובמקום מתעורר בברזרק פרנזי, בצורת המלחמה קרינוס.
"דירוג קושי 8? אבל אני רגאבש עם 1 זעם!!"
כשהשחקן מכריז שהוא רוצה להשתמש ברימיינינג אקטיב, הוא יכול לפני כן להשתמש ב2 גלורי קבוע כדי להבטיח מינימום של 2 הצלחות.
רק במידה ואין לאותו שחקן את הגלורי הנדרש, חבר להקה יכול להשתמש בגלורי קבועה במקומו.
אם לא נעשה שימוש בגלורי קבוע, לפני הגלגול, אפס הצלחות משמע מוות הדמות.
מטיסים, כסף וצורת מקור.
כסף הוא המתכת של לונה, ועל כך גארו חלשים במיוחד כלפיו.
פרט לכמה גארו נדירים ברחבי העולם, אין ביכולת של גארו לספוג בכלל נזק שכזה, והוא אוטומטית אגרבייטד - אלא אם הוא נמצא בצורת המקור שלו - ואז הנזק הוא ליתל או באשינג, תלוי במקור.
מנגד, גארו בצורת המקור שלהם לא יכולים להתרפא.
היוצא מן הכלל הזה הם מטיסים.
מטיסים, או התויבע של גאיה, ניחנים בכמה תכונות מאוד טובות - נוסיס התחלתי גבוה יותר, צורת הקרינוס כצורת המקור.
אבל הם לא מקבלים הגנה מפני כסף באף צורה - כל צורה שהם קיימים בה הינה על טבעית. הם מתרפאים בכל צורה, אבל לא יכולים לספוג נזק כסף בשום צורה.
בונוס:
דוגמאות.
אם אתה על 2 רמות נזק באשינג, וחוטף 2 ליתל, אז אתה על 4 רמות סה"כ - 2 ליתל ו2 באשינג.
אם יש לך 4 נזק באשינג, ואתה חוטף 4 נזק ליתל -
זה אובדן הכרה, עם 4 רמות ליתל ו3 באשינג ומחוסר הכרה.
אם יש לך 5 נזק ליתל ואתה חוטף 6 אגרבייטד
אז אתה על 6 אגרבייטד ו1 ליתל ומחוסר הכרה.
אם אתה על 0 רמות נזק, ואתה חוטף 10 אגרבייטד, רימיינינג אקטיב או מוות.
תולע- Celestine
- מספר הודעות : 1667
Join date : 16.10.17
מיקום : The Weaver's Web
Re: הבהרת חוקים!!
Racoon is a Totem of Cunning. Racoon is a survivor. He lives anywhere, city or wilderness, and adapts as he sees fit. He prefers to be left to his own devices but becomes a fierce and cunning fighter when cornered.
Background Cost: 5
Individual Traits: Each member of Raccoon’s packs gain an extra die of Brawl during any claw or swipe attack.
Pack Traits: Raccoon teaches his children +2 Stealth and +3 Survival.
Ban: Raccoon asks his children to leave small, shiny objects in the forest (or in city alleys) for him to find.
Background Cost: 5
Individual Traits: Each member of Raccoon’s packs gain an extra die of Brawl during any claw or swipe attack.
Pack Traits: Raccoon teaches his children +2 Stealth and +3 Survival.
Ban: Raccoon asks his children to leave small, shiny objects in the forest (or in city alleys) for him to find.
עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
זעם ברחבי ישראל :: ראשי :: מידע והודעות
עמוד 2 מתוך 2
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה